GODISNJI FAVORITI #2

20:06:00

Pozdrav blog! Nadam se da ste dobro i da se ne smrzavate, kao ja. Za danas sam vam pripremila drugi dio godišnjih favorita u kojima ću vam pokazati po mom mišljenju najbolje proizvode od bazi, mono sjenila i paleta za oči. Što se sve tu zaslužilo naći pročitajte u nastavku. Uživajte!


Na slici su svi proizvodi...


Prvi godišnji favorit ovoj kategoriji je Max Factor Eye Luminizer u nijansi Fair/Light kojeg sam veliki dio godine koristila kao bazu za sjenila. To je zapravo tzv "posvjetljivač područja ispod očiju", ali mi tako nikako nije funkcionirao pa sam mu promjenila namjenu. Nanijela bih ga u tankom sloju i settirala sa puderom u kamenu. Odlično bi mi pojačao intenzitet sjenila i produžio njegovu trajnost. Također, sjenilase ljepše blendaju kada ih nanosim preko ovog proizvoda. Cijena mu je oko 60 kn i kupila sam ga u Kozmu.


Maybelline Color Tattoo kremasta sjenila su vjerojatno proizvodi koji su se najviše zaslužili naći ovdje jer su me kroz cijelu godinu oduševljavali. Za sada u svojoj kolekciji ima samo 4 boje, ali vjerujem da će ona s vremenom rasti. Sjenila su jako kremasta, trajna i lijepo se stapaju s ostalim sjenilima, bilo kremastim ili onima u kamenu. Mislim da jedno sjenilo košta oko 45 kn, a možete ih pronaći u svim drogerijama.



Nijansu 93 Creme De Nude sam vrlo često koristila i kao bazu za sjenilo ili šljokice.



Nijansu 40 Permanent Taupe najčešće koristim kao pomadu za obrve, a ponekad i na usnama.



Na slici su swatchevi svih nijansi koje posjedujem s bazom..



Jedino mono sjenilo koje sam baš rado koristila ove godine je ovo Catrice velvet matt sjenilo u nijansi Princess Mattlein. Gadno sam se ogrješila na catrice sjenila jer sam mislila da im kvaliteta nije najbolja, pa sam ovo sjenilo kupila na sezonskom sniženju kada je izlazilo iz asortimana i zažalila. Sve bi dala da sada mogu kupiti još nekoliko nijansi. Budimo realni, tekstura ovog sjenila nije ni m od matt, već je lagano svilenkasto perlasta. Sjenilo se predivno blenda i ne ostavlja mrlje na kapcima. Jedno, ali vrijedno kako kažu...




Ah, te palete. Nikad ih dosta. Ove godine sam kupila puno paleta, no samo su se neke pronašle mjesto u ovom postu. Kroz cijelu godinu imala sam priliku isprobati dvije MUR palete. Jedna je Mermaids paleta koja se našla i ljetnim favoritima te Flawless Matte paleta. Obje palete sadrže 32 nijanse sjenila, koje sežu do nemogućeg. Za obje palete vrijede ista mišljenja. Sva sjenila se savršeno blendaju, hiperpigmentirana su i dugotrajna na kapcima. Obje palete sam kupila na Pink Pandi, po cijeni od 93.99 kn. Sigurna sam da neću stati i da će te slijedeće godine čitati u istom ovom postu o nekim drugim MUR paletama.



Veliki ovogodišnji favorit je i ova Essence The Glow Must Go On paleta o kojoj sam vam već puno pisala. Ovo je jedan od najkvalitetnijih proizvoda koje je Essence ikada izbacio i nadam se da će ih biti još puno. Za male novce, možete kupiti odlične proizvode. Više o njoj pročitajte ovdje.



Nedavno ste na blogu čitali recenziju još jedno godišnjeg favorita, a to je ova Misslyn Deadly Charming paleta koju sam u vrlo kratkom vremenu jako zavoljela. Iako ju ne koristim dugo, prirasla je mom srcu zbog svoje praktičnosti, ljepote, ali i kvalitete proizvoda koje sadrže. Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje. Svakako vam preporučujem ovaj proizvod i toplo se nadam da će te biti isto tako zadovoljni kao što sam i ja :)


Naaaaajveći ovogodišnji favorit što se tiče sjenila i paleta, ipak je Sleek Oh so Special paleta koja je u moju kolekciju došla sasvim slučajno i neplanirano. Definitivno nisam zažalila što sam ju odlučila kupiti jer su to definitivno po svim obilježjima najbolje sjenila koje sam ikada probala. Ne znam jesam li zadovoljnija teksturom, pigmentacijom, trajnošću ili time kako se sjenila blendaju. Za 80 kn bolju paletu sigurno ne možete pronaći, a dostupna je u pojedinim Muller drogerijama.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i da ste pronašli neke od proizvode koji su vam se svidjeli i koje želite isprobati. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za mene!
Pusa. Vaša M. <3

You Might Also Like

2 komentari

  1. imam ovo Look sjenilo i nikako mi ne odgovara :/ Trusi se, brzo nestaje s kapaka.. ali ove ostale stvarčice su sasvim ok :) Maybelline color tattoo je ok, ali ništa posebno, nije mi baš potrajao kao baza, ali zato za uklanjanje viška sjenila ili definiranje obrva :D

    OdgovoriIzbriši

Subscribe