Misslyn Deadly Charming; beauty booklet 6

15:53:00

Pozdrav blog! Danas, kao što sam vam u prošlom postu obećala, čitate recenziju Misslyn Deadly Charming make-up palete. :) Uživajte!


Paleta je u moju kolekciju došla sasvim slučajno i nenadano. Naime, jednog dana odlučila sam se nagraditi za postignuti školski uspjeh u prvim mjesecima nastave. Ušla sam u Muller, malo pronjuškala uokolo i ugledala ovu paletu. Na prvi pogled paleta mi je djelovala jako zanimljivo i neobično. Uz ovu koju sam kupila, postoji još jedna verzija samo što su sjenila u plavim tonovima, te su rumenila i sjenila za obrve nešto hladnija.  Isprobala sam testere proizvoda koji su sadržani u paleti, pigmentacija je zadovoljila moje potrebe, no za 90% odobrenja kupovine krive su nijanse.


Paleta se sastoji od dva sjenila za obrve, dva highlightera, 12 nijansi sjenila i rumenila.


Paleta dolazi sa dva sjenila za obrve, tamnije i svjetlije nijanse. Svako ima 0.88g.
Mislim da su nijanse dobro pogođene, te da možete iskoristiti ova sjenila bilo u kombinaciji, bilo svako posebno bez obzira kakve boje su vaše obrve. Sjenila su dovoljno pigmentirana i ne truse se previše. Ono što mi je jako bitno kod sjenila za obrve jest to da su dugotrajna i da se ne obrišu s mojih obrva u par sati. Ova su  vrlo izdržljiva, ali ih za svaki slučaj uvijek settiram gelom za obrve. Highlighter koji se nalazi pored sjenila je u vrlo prirodnoj nijansi boje šampanjca perlastog sjaja. Pigmentacija mu nije WOW, ali jako lijepo izgleda u kombinaciji sa svakodnevnom šminkom. On dolazi u količini od 0.82g.


Highlighter koji se nalazi je vrlo specifičan i takvu nijansu highlightera nisam nikada vidjela. Iako na slikama swatch-eva nećete moći to primijetiti, on ima ljubičasto-rozi odsjaj. Ni on nije previše pigmentiran, ali je odsjaj koji daje vrlo primjetan na obrazima. Njega je nešto više nego prethodnog, 0.96g. Rumenilo koje dolazi s paletom jedan je od najboljih proizvoda u njoj. Boja mu je negdje između roze i breskvaste, pa zbog toga mislim da pristaje svakoj osobi. Tekstura mu je jako mekana i lako se nanosi, ali i raspoređuje po obrazu. Rumenilo u jednom nanosu nije pretjerano pigmentirano, ali se jako dobro nadograđuje. Ovo je definitivno jedno od boljih rumenila koje sam probala i koristim a svaki dan. Dolazi u pan-u od 1,5g.


Highlighter ljubičasto - rozog odsjaja, šampanjac nijansa highlightera, rumenilo, svjetlija nijansa sjenila za obrve, tamnija nijansa sjenila za obrve.


Najveći dio palete čine ova sjenila koja dolaze u 12, po meni, pravih jesenskih nijansi. 
Samo tri nijanse su mat i to je nedostatak svih sjenila kao cjeline. Odnosno, nema nijedne svjetlije mat nijanse. O svakom nešto više ispod :)
Svako sjenilo ima 0,76 g.


Prva tri sjenila su u ljubičastim nijansama. Srednja je mat, dok su ostale dvije nešto između perla i metalik završetka. Sasvim solidno su pigmentirana i lijepo se blendaju sa ostalim nijansama iz palete.
Prvo sjenilo sam vrlo često koristila kao highlighter ispod obrva ili u kutu oka, kada bih išla na taj neki ljubičasto - berry look.


U drugom redu dolaze sjenila u berry nijansama, koja po meni, zajedno sa prvim redom čine jednu grupu sjenila u ovoj paleti. U ovom redu nalazi se nijansa koja mi je jedna od najdražih u paleti, a to je ova srednja crvenkasto ljubičasta nijansa. Ali, i nijansa koja je totalni promašaj, odnosno ova treća nijansa. U panu izgleda kao tamno ljubičasta sa srebrnim krupnim šljokicama, ali zapravo je na oku sivkasta matt nijansa i uopće mi se ne sviđa. Prvu i drugu nijansu sam najčešće koristila u kombinaciji. 


Ovim trećim redom počinje druga skupina sjenila koja sadrži neke više zemljano - brončane nijanse. 
Sve tri imaju solidnu pigmentaciju i mislim da su dobar izbor za neki jednostavan make up na očima.
Prvu nijansu sam ponekad koristila i kao highlighter na obrazima, a treća nijansa je druga od tri mat nijanse u paleti.


I posljednji red sjenila je definitivno red sa najpigmentiranijim nijansama u paleti, Sadrži dvije metalik ciglaste nijanse, svjetliju i tamniju te mat crnu nijansu. Ove dvije nijanse su mi pored one crvenkaste najdraže u ovoj paleti i najčešće sam ih nosila. 

Što se sjenila sveukupno tiče, zadovoljna sam sa svima osim sa onom jednom wanna be "šljokičaatom" nijansom. Vrlo često sam kombinirala različite tonove i boje sjenila iz palete.

Paletu sam, kao što rekoh, kupila u Muller-u. Cijena joj je bila 102,90 kn.
Mislim da je omjer cijene i kvalitete proizvoda odličan i da se kupovina palete definitivno isplati i da samo nju možete iskoristiti za puno različitih make-up lookova

Nadam se da vam se post svidio i da ste uživali čitajući ga! Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene, ali i za sebe! Uživajte! Pusa. 
Vaša M. <3

You Might Also Like

2 komentari

  1. Gledala sam ovu paletu u par navrata, najviše mi je zapela za oko predobra ambalaža ;) Ipak, nijanse nisu u potpunosti po mome ukusu pa sam je odlučila preskočiti. Drago mi je da si ti zadovoljna s njom :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su i boje i ambalaža baš po mom ukusu! Gdje god da idem na kratko, a da mi ne treba nešto previše šminke potrpam u neseser u paletu, bronzer, puder i neki ruž. :) Super praktična je :)

      Izbriši

Subscribe