TKO SAM, KAKO I ZAŠTO?

18:06:00

Pozdrav svima! 



Moje ime je Marita. Kada me netko tako nazove, mislim da se ljuti.
Cijeli život me netko zove nadimcima, od onih blesavih, pa sve do nekih ustaljenih, normalnih.
To je u redu, tako volim.

Imam 15 godina i pohađam opću gimnaziju. Sigurno se pitate što jedna petnaestogodišnjakinja radi u ovom svijetu? Odmalena me privlačila kozmetika i sve slično, uz to volim i pisati, pa sam odlučila spojiti dvije ljubavi u jedno. I eto nas tu gdje jesmo!

Volim i ljeto, more i shopping. Ljetne večeri, duge izlaske i  svoje prijatelje.
Najviše od svega volim sjesti za laptop, upaliti svijeće, pisati i slušati omiljenu glazbu.
Ima li što ljepše?

Iako mi učenje kao trenutna aktivnost nije najdraža stvar na svijetu, veliku pažnju posvećujem i tome.
Voljela bih biti uspješna jednoga dana. :)

U slobodno i zauzeto vrijeme se bavim sportskim novinarstvom. I to volim :)

Volim i tebe koji čitaš ovo! Hvala ti na tome! :)



TIP KOŽE: Normalna do mještovita

TON KOŽE: Neutralan

BOJA OČIJU: Smeđa

KOSA: Brzo se masti, jaaaako gusta, prirodno smeđe boje 




You Might Also Like

0 komentari

Subscribe