Essence Bloggers Beauty Secrets; The Glow Must Go On

21:45:00

Pozdrav blog! Kao što mnoge od vas već znaju Essence je nedavno izbacio LE kolekciju od 4 palete i 4 laka koji pristaje svakoj od njih. Ono što je specifično za ovu limitiranu kolekciju jest to što su palete kreirale blogerice diljem svijeta. Ja sam se odlučila za The Glow Must Go On, a u nastavku možete pročitati moje mišljenje o ovoj paleti. :)


Paleta dolazi u pakiranju od čvrste plastike na magnetizirano otvaranje/zatvaranje, te ukupno sadrži 14,5 g proizvoda za cijenu od 43,90 kn.


Ovu paletu osmislila je Serena sa Beautylab-a koju pratim već neko vrijeme i izuzetno cijenim njen rad i talent. Paleta se sastoji od bronzera u 3 nijanse bronzera sa šljokicama, 2 mat sjenila i jednog highlightera.

  
Također tu je i mala četkica koja je odlična za nanošenje highlightera. Nekoliko puta sam ju oprala i ostala je u potpunosti čitava što se od dobre četkice i očekuje.


Cinnamon eyeshadow - Odlična prijelazna nijansa za toplije look-ove koji su idealni za ljeto. Lako se blenda, dovoljno pigmentirana i savršeno izjednači prijelaze između sjenila. 

Sandalwood eyeshadow - Proizvod u paleti koji mi se najmanje svidio, no u potpunosti je pogodan za korištenje, ali se morate nešto više potruditi. Na slici ispod gdje sam swatch-ala nijanse primijetit će te da se ne nanosi ravnomjerno, no ako ga dobro izblendate sve će izgledati pristojno. Iako nije savršen, dobrim blendom i uklapanjem ga učinim savršenim bez obzira na njegove mane :)

Honey glow highlihter - Sve ptice na grani već znaju da mi je highlighter najdraži dio make up-a, a ovaj je u potpunosti zaslužio sve hvalospjeve koji postoje. Vrlo je pigmentiran, žutog je pod tona i neodoljivo podsjeća na The Balmov Mary-Lou Manizer. Odlična jeftinija zamjena za isti :)

Glowing bronzer - Jedan od rijetkih shimmer-astih bronzera u mojoj kolekciji koji također zaslužuje sve pohvale kao i highlighter. Sastoji se od 3 nijanse od svjetlije prema tamnijoj koje možete kombinirati ili ih nositi posebno. U oba slučaja izgleda odlično. Mislim da su shimmer bronzeri idealni za ljeto jer definitivno idu uz preplanuli ten i tople nijanse sjenila na očima. 


Ovo su swatch-evi svih proizvoda (dva sloja, bez baze). Redom s lijeva na desno: Tamnija nijansa bronzera, srednja nijansa bronzera, svjetla nijansa bronzera, pomiješane sve 3 nijanse, cinnamon eyeshadow, sandalwood eyeshadow i honeyglow highlighter.


Mislim da je Essence-ova suradnja s blogericama urodila plodom i da su napravili zaista palete savršenog omjera cijene i kvalitete. Također, mislim da je neka od ovih paleta ili više njih odličan rođendanski poklon nekoj ljubiteljici šminke, sigurno će se razveseliti. Presretna sam što će ove palete postati dio stalnog Essence asortimana i sigurna sam da ću isprobati još neke, te da će biti moji veliki favoriti kao i ova.  Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Pusa. Vaša M. <3

Jeste li isprobali neku od Essence BB Secrets paleta? Kakvo je vaše mišljenje o njima? Sviđa li vam se ideja suradnje brendova sa blogericama?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe