GODISNJI FAVORITI #1

20:51:00

Pozdrav blog! Kao što sam vam na Facebook stranici već napisala, kroz cijeli prosinac i siječanj ću vam pokazivati "bolje od najboljeg" u mojoj make up rutini 2016. godine. Puno je proizvoda, te sam odlučila ove favorite odlučila produžiti kroz duži vremenski period kako ne bih nešto izostavila i kako bih održala blagdansku atmosferu na svom blogu. Na sam Božić, Staru i Novu godinu očekujte malo posebnije postove koji se još na mom blogu nisu pojavljivali. Nadam se da će te kroz ovu seriju proizvoda pronaći nešto za sebe. Uživajte!


U prvom postu ću vam pokazati svoje godišnje favorite što se tiče podloge, konture, highligthera i slično.


Što se primera tiče, najveću famu ove godine osvojila su ova dva primera. To su Aura Prime Me! primer na bazi vode i Balea Teint-Perfektion silikonski primer. Oba su drogerijskog ranga, i ove godine su moj make up totalno držali na mjestu i činile ga baš onakvim kakav treba biti. 
Balea, DM, 20-ak kn. Aura, Kozmo, 30 kn.


Apsolutni favorit od pudera je Catrice HD liquid coverage puder. Kao što i sam kaže, na licu je poput druge kože, ali daje tu neku sigurnost i više nego dovoljnu prekrivnu moć koja je meni potrebna.  Ovaj puder sam koristila za sve situacije kada mi je bila potrebna nešto više "flawless" koža i jača prekrivna moć. Znači, uglavnom za noćne varijante. Muller, 60 kn.


90% vremena na svom licu sam nosila Olival CC kremu s uljem smilja koja mi je život spašavala od kad sam ju kupila. Već sam vam puno o njoj pisala, pa ne želim duljiti. Recenziju možete pročitati ovdje. Definitivno vrijedna svake pohvale. DM, 54,99 kn


Najboljima od svih korektora koje sam isprobala u 2016. pokazala su se upravo ova dva. To su Maybellie Instant Anti-Age Rewind  i Bourjois Healthy mix. Maybellinovog sam se domogla tek nedavno i od tada ga koristim svaki dan. Healthy mix obično koristim u situacijama kada mi je potrebno jače prekrivanje i posvijetjivanje ključnih dijelova lica. Bourjois, Bipa, 75 kn. Maybelline, Bipa Austria, 10€.


Kako bi moj make up ostao postojan kroz cijeli dan za to se najčešće ali i najbolje brinuo Essence stay all day translucent fixing powder.  Smatram da je ovaj Essence-ov proizvod izrazito vrijedan mjesta u ovom postu jer me zaista svaki puta iznova oduševljavao. Muller, 32 kn.


Proizvod koji se pokazao najboljim kada je kremasto konturiranje u pitanju jest Catrice Prime and Fine contouring stick. Kao i većinu djevojaka, i mene je zahvatila ludnica konturiranja u 2016. Najprirodnije i najpostojanije konture činila sam upravo s ovim proizvodom. Svakako isprobajte! Muller, 35 kn.


Od praškastih proizvoda za konturiranje i bronzera najboljima su se pokazali oni iz MUR Ultra Contour palete. Proizvodi se vrlo lijepo blendaju i ne ostavljaju one ružne mrlje na licu. Također, vrlo mi je drag i highlight iz iste palete, 4. u prvom redu. Ove godine sam isprobala puno proizvoda za konturiranje, ali ova paleta me apsolutno oduševila. Pink Panda, 93 kn.



Definitivno moja najdraža kategorija proizvoda jesu highlighteri i sve što se sjaji, pa sam upravo ovdje bila najkritičnija. Iako imam i Mary Louminizer, moram priznati da mi se puno više sviđa ovaj Essence Merry Berry highighter bez obzira što je pet puta jeftiniji. Daje predivan perlasti sjaj i apsolutno sam oduševljena ovim higlighterom. Trenutno ga štedim, jer kao što vidite dotaknula sam pan. I drugi ultra giga mega favorit je M.A.C soft and gentle highlighter. ČUDO! Eto, stvarno više ne znam što bih rekla za ovaj highlighter osim toga. Zaista sam oduševljena i nije mi žao ni lipe koje sam dala za njega. Essence, Bipa, 30-ak kn. M.A.C, 250 kn.



I zadnja kategorija u ovoj grupi godišnjih favorita su rumenila. Iako nisam neka ljubiteljica istih, ipak sam ih ponekad nosila. To su najčešće bili Catrice Illuminating Blus u nijansi 03 Kiss me Ken i Freedom u nijansi Banish. Catrice-ovo je prekrasna rozikasto berry nijansa, koju sam kombinirala uz slične nijanse na očima i usnama te tako kreirala monokromatske make up lookove. Freedom rumenilo je nešto toplije nego Catrice-ovo i vuče na breskvasti podton. Obavezno isprobajte ova rumenila ako niste obožavateljice intenzivnih rumenila. Catrice, Bipa, 30 kn. Freedom, Pink Panda, 15 kn.

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj prvi post u Božićnoj seriji i da vam se sviđa ideja. Hvala vam što izdvajate svoje vrijeme za sebe, ali i za mene.
 Pusa. Vaša M. <3

Jeste li isprobali neke od ovih proizvoda? Kakva su vaša mišljenja? Sviđa li vam se ideja o godišnjim favoritima?

You Might Also Like

4 komentari

  1. Imam Catrice puder i stick za konturiranje. Slazem se s tobom u vezi njihovih opisa. Cudo jedno!
    Obožavam ih!

    OdgovoriIzbriši
  2. Također obožavam catrice hd liquid coverage puder, MUR paletu i catrice stick ! :D super favoriti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je da uživaš u istim proizvodima. :)

      Izbriši

Subscribe