RECENZIJA; Olival CC krema

14:33:00

Pozdrav blog! Nedjelja je i vrijeme je za novi post, no ovog puta napisan na sunčanoj murterskoj plaži. Ako želite saznati što mislim o u prošlom postu spomenutoj Olival CC kremi nastavite čitati ovaj post. Uživajte!


Olival CC krema je proizvod koji se proizvodi u Hrvatskoj. Olival, kao što mnoge od vas već znaju proizvodi isključivo prirodnu kozmetiku zbog čega rado koristim njihove proizvode.


Što kaže Olival?
Color Correcting krema koja sadrži ulje smilja i namjenjena je za sve tipove kože. Ujednačava ten, njeguje i štiti od vanjskih utjecaja, prekriva crvenilo kože, hidratizira ju i daje joj prirodan izgled.


Prvenstveno ono što mi se svidjelo kod ove kreme je to što nije testirana na životinja i ne sadrži paraben kao i svi Olivalovi proizvodi.




 Moja je u nijansi light, ali sadrži i mineralne pigmente koji se u potpunosti prilagođavaju boji kože i lagano prekrivaju nepravilnosti i crvenilo. Kao što sam već spomenula u prethodnom postu, tražila sam nešto što će mojoj koži dati laganu prekrivnu moć, a da nije teško poput pudera i sl. To sam i pronašla. Ova CC krema daje mojoj koži sve ono što sam tražila, te ju poslije korištenja ostavlja mekom i hidratiziranom.


Ova CC krema mojoj koži daje onaj lagani prirodan sjaj i traje oko 7-8 sati što je u principu sasvim dovoljno s obzirom na ove jedva podnošljive ljetne vrućine. Ima srednje gustu teksturu, savršeno sjeda na kožu te se brzo upija.


Ona dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju od 50 ml. Također ono što mi se posebno svidjelo kod nje je to što proizvod izlazi kroz pumpicu koja mi je do sada savršeno funkcionirala. Ovu kremu sam kupila u  DM-u po cijeni od 54,90 kn. Mislim da je to savršeni omjer cijene i kvalitete za on što vam ova CC krema pruža.


Mislim da je ovo savršen proizvod ako tražite nešto lagano i ljetno baš kao što sam i ja tražila. I pronašla :P Definitivno preporučujem ovaj proizvod i nadam se da će vam biti isto tako dobar kao što je bio i meni!

Nadam se da ste uživali čitajući ovaj post i da sam vam barem malo pomogla u traganju za proizvodom poput ovoga. Ja sada odoh uživati u bistrom plavom moru, a mi se čitamo već slijedeći tjedan s istog mjesta. Hvala vam što odvajate svoje vrijeme za mene. Puno slanih pusa šalje vam vaša M. <3

***Svi proizvodi spomenuti u ovom postu su kupljeni osobnim novcem!***

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ima i tamniju nijansu ova Cc krema? Jako mi se sviđa morat ću je kupiti, isprobala sam druge Cc kreme i sviđa mi se njihova lagana tekstura.

    OdgovoriIzbriši

Subscribe